Zwemvereniging de Hartvrienden

RABO CLUBSUPPORT ACTIE

1. mei, 2022

Rabo Club Support Actie

Met ingang van 1 januari 2018 is Rabobank een nieuwe weg ingeslagen. De sponsoractie “Fietsen voor de Rabobank” is gestopt. Hiervoor in de plaats is een nieuwe vorm van sponsoring in het leven geroepen: Stemmen op de vereniging die je een warm hart toedraagt.

Dat werkt als volgt:

Je moet een rekening hebben bij RABObank Kop Noordholland

Je moet lid zijn van RABObank Kop Noordholland of

Je moet vóór 10 april a.s. lid worden van de RABObank,

Je kunt je elektronisch als LID aanmelden bij de bank of persoonlijk bij een RABObank kantoor langs gaan.

Elk lid krijgt 5 stemmen,

Je mag per lid twee (2) stemmen aan één vereniging uitdelen, de overige drie stemmen geef je aan andere verenigingen.

Je krijgt (per email) bericht van RABObank over hoe en wanneer je kunt stemmen.

Het stemmen vindt in mei plaats.

Vraag vrienden, familie, buren, kennissen etc. om lid te worden en hun stemmen op onze vereniging uit te brengen.

Elke stem vertegenwoordigt een nog nader te bepalen waarde (de waarde is afhankelijk van het aantal leden dat de bank heeft, gedeeld door de te verdelen winst)

Vomar

Onze vereniging heeft een contract afgesloten met de Vomar. Van bijna alle boodschappen die u doet krijgt de vereniging 0,5% uitgekeerd als u uw kaart laat scannen bij de kassa.

U kunt de kaart bij de Vomar gratis aanvragen bij de klantenservice.

U kunt vervolgens op een antwoordstrookje (zit in de infomap) uw naam en adres plus kaartnummer invullen. Dit strookje kunt u inleveren bij de penningmeester.

Mocht u wel willen sparen maar geen lid zijn van de vereniging? Geen enkel probleem. Vraag aub de kaart aan als u onze vereniging een warm hart toedraagt. De bestuursgegevens staan verder op deze website.

AVIA Clubsparen

Vanaf 1 mei 2017 kunt u voor onze vereniging extra inkomsten genereren door te tanken bij een AVIA pompstation.

Bij de penningmeester zijn spaarkaarten verkrijgbaar.

Het werkt heel gemakkelijk:

1. voer spaarkaart in, wacht op melding dat u de kaart weer kunt uitnemen

2. vervolgens voert u de betaalpas in

U zult op de bon uw gespaarde punten niet terugvinden. Deze worden op de hoofdpas bijgeschreven.